aku nie jenis yang selalu bajet hot jer.tak kisah lah khen kalo orang cakap aku nyer perangai macam munyit ker,macam budak terencat ker,aper der hal ngan aku.lagik satu aku nie jenis spesis yang ader aku kesah ngan ko jemah, yang penting aku fheling2 aku very the hot.kau mampu fheling macam aku.mau makan tempeleng kalo tak cukup gendut n kiut.aku jer yang bley buat.kadang2 aku nie fheling macam ko nie muka macam fasha sanda.peh giler..nak bajet tak hagak2 kalo dah muka ko macam bajet kos rendah tapi ko nak up gred muka ko macam pelakon tepek kosmetik harus ader keyakinan nan tinggi.serius, aku nie memang terkenal ngan konfiden.kasi blasah satu.cakap main "on" tak pernah "off" padahal yang aku cakap tue giler salah.bunyi pon dah pelik.makna lagiklah bley mendatangkan marah.main petik jer aper yang terlintas.contoh simple
kejadian satu masa orang datang baiki jamban aku, fuyooo very konfiden:
aku: awk...tolong tgk mangkuk jamban nie, ader prob..tak bley nak flash
(sore kasi kuat sambil aku flush jamban)
dia: oooook, jap lagik sy tgkkan..(adakah dia pon samer panggil flash seperti aku)
pastu kawan aku si mak iti tue bisik kat tinggi aku...flush ok...flush...
(tgk orang kedah tera cakap omputeh na)
kejadian kedua masa aku gi puji speck orang, lagik mintak penampa :
dia: wei...ok tak aku pakai speck nie..
aku: (harus konfiden membalas) very nat ko..nok..ambiklah harga berapa?
dia: WHAT THE PUK ko say NAT...NET ok...NET...(sambil layang2 kan jari kat idung aku)
aku: ah...pedulik haper aku janji ko paham..if u give nut..u get monkey
tue jer lah yang mampu aku coretkan salah satu tingginyer konfiden aku time bercakap.kadang2 aku malu jugak.tapi pk positip wat aper nak malu.dah salah, orang akan ajar yang betul so kiter akan jadik makin pandai sebijak anak2 yang minum jus tok guru.so aku terpaksa ambik insiatip untuk buat blog untuk aku sendiri bacer, sendiri gelak, sendiri komen (sah giler) sebab aku tak mau gambar2 kenangan hari2 tua aku akan hilang lagik dari hardist.giler sedih gambar aku time study, time mod gatal habis hilang.hmmm so kali nie aku nekad nak buat blog tepek muka ko yang higt class tue n cemuh sendiri puji sendiri.dari ko mencarut2 time hilangkan baik ko ready siap2.tepek kat blog takkan hilang so bley lah ko buat kenangan seterusnya.hamik dulu gambar mukadimah :
ko terencat ker..atau ko nie terkejut tgk flash jamban
nampak sgt ko gendut sah blog nie sesuai ngan tajuk "GENDUT"
next gambar aku ngan kawan time gi cemeron hilon, best fheling macam citer "amarika next top gundik"
zu, aku tak tau nak besarkan gambar..mungkin ko dah cukup beso kot.nie kalo dapat gelak, sah hujan ngan guruh tarik diri sebab dorang ingat tue petir dah mai..
si keting...ko sula lah kemara kat dia..muka selepet tuko jadi senyum..
ikrul..aper sal ko tunjuk gg ko..putus nafsu aku
apis n ida
aku doakan korang bahagia sampai anak menantu cucu menantu cucu ko beranak pinak (korang bajet azura ngan zack ek...ohh pelis)
gambar kawan2 yang lain aku tak ader kehkehkeh
NEXT........
nantilah..pas tgk gambar gg ikrul tadik hilang mud aku
No comments:
Post a Comment